DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Svammel i Natten

Kategori:

Jag kollade aldrig upp vad resten av drömmen betydde, men jag fick väl med större delen av kontentan i det jag själv skrev.

Nu har katten fått tag i en träpall som står under TV'n.
Nu leker han med den och puttar runt på golvet här.

Hm, skummis kissekatten.
Ah, det var en hårsnodd han lekte med. Mina hårsnoddar ligger lite här och var i lägenheten nu.. :P

Jag vill ha ett högbetalt jobb där jag inte behöver speciellt mycket ansvar, som jag kan göra hemifrån.
Ge mig ett?

Mehn, Linda Skugge kan inte bara sluta skriva sådär! Kom tillbaka, Linda! :(
Jag får väl plöja genom alla hennes utgivna böcker då, tillsvidare, tills hon kommer tillbaka på Bloggscenen.

Imorgon har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra. Kanske man skulle ta och göra nån slags nytta, och gå ut en sväng bara för att ta en promenad?
Tror du att Vincent skulle uppskatta det?
Det finns ju ganska många överhurtiga morsor som faktiskt går ut med barnvagnen varje dag, även när det kanske regnar eller blåser.



Jag går bara när jag ska till BVC eller liknande. Är jag en dålig mamma då?
Dum fråga förresten, det kanske är nån som svarar ja, och då blir jag ledsen och kryper ihop i ett hörn och storlipar för ingen älskar mig och allt är skit.
Nej, inte jag inte, Vädurar gråter Inte.
De gråter Aldrig, och de har Aldrig fel heller.

Man får lära sig livets mysterier den hårda vägen, utan att lipa för minsta lilla.

Nu svamlar jag bara kryptiskt..
Lasse skrev nu ett sms om att jag ska knappra tystare. Det sa att jag fått sms, i fickan här... Nu ska jag kolla om jag hade rätt....

Nä, han skrev att nu är klockan 2 och att MSN stränger..

Jaaaaaa, klockan är en hel del, och jag har inte lagt mig än, men känns onödigt att lägga sig när man inte är speciellt trött. Jag vill ju tvätta kläder och byta kläder på Vince, för det tycker jag är så roligt!

Macco sa det att Vincent är som en levande docka, och det är han ju. Iallafall när man ska byta kläder på honom och såntdär. Det är ju sånt som var roooligt, när man hade dockor som barn. Visst?

Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: