DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Skulle bara säga en pisam grej.

Kategori:

Vem fan skär sig på ovansidan på fingrarna när de rengör toarullehållaren...?

Jag lyckades iallafall, och det blödde.
Jag pinsam, jag ledsen.
Jag har två streck, över fingrarna.

Imornkväll ska jag ut i Världen och jobba, och under tiden ska Macco och Patrik passa Vince.
Jag försökte ringa henne förut men inget svar, misstänker att hon jobbar. Lasse sitter och spelar nåt läskigt spel på 360'n nu, jag har inte testat det än.

Såna grejer är ju beroendeframkallande, så det vill jag ju undvika...
Haha.

Ofta det lär vara så imorn när Lasse dragit till jobbet och jag är själv innan M & P kommer...
Så sitter jag väl där och biter i tungan utanför käften som en jävvla nörd.

:D

När man har gått upp och ner och hit o dit i vikten som jag gjort i mitt liv (ok aldrig vart överviktig, men vart lite mer mull o hull, och så var de ju en graviditet där ja) så behöver man alla olika sorters BH storlekar man kan ha. Tur att jag har även de lite mindre kvar, det är en sak som är säkert.
Skulle jag vara tvungen att köpa ny, skulle det ta längre tid innan vi kan köpa hus...!
Säger bara det.


Nu sitter jag o snackar med en fd jobbarkompis, en Emil. Vi jobbade i Strömsnäs ihop för typ 4 år sen.. Han jobbar där än.

Jaaa.. Jag hittar inte mina flyers som jag ska ha imorrn. Vad göra.
Det är jobbigt. Hittar ingenting. Så går det när man städat... :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här: