DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

RUSNING på Ljungbystaden, Raggat som bara Fasen.

Kategori:

Hej hej hallå dagboken.

Idag har jag vaknat alldeles för sent. Som vanligt, i framtiden.

Jag klädde på mig tjusiga kläder, och sminkade mig lite, fick mcd-mat av Lasse, och packade hop lite kataloger och enkäter till dagens TW-raggning i stan Ljungby.

jag hos mamma

Jag åkte utan NÅGON, hade bara mig själv med i bilen, och jävligt hög musik.
(Fyfan vad det är härligt att köra bil då.)
Jag körde till Jonna och plockade upp henne, och vi åkte ner till centrumet, dåva.

Vi började med att ragga lite på Lizzy, Ida, Lenny, Sofie och Jonny. Det var bra övning. Dem känner vi ju! 
Släkten är bäst och värst, mwähä! :D  

Sen gick vi in på Månen, och tjötade med en jävla massa folk bakom diskarna där. WOHOHEJ vad de har ändrat om därinne! scorett och JC på samma ställe, och nån utställning på nedervåningen, och en såndär hyschpysch-butik som jag gillar, och bildmakarn! WTF, när hände detta!?

Jag vågade inte riktigt prata så mycket, men efetr ett tag släppte det med. Jonna gjorde most of the talking, though. :)

Sen gick vi in på gamla Percys väskor, den som ligger breve Terraza. Där sa jag att mamma med bor därute på orten där expediten bodde, och då frågade hon mig om det är jag som är Annelie.
Jag blev helt paff och mållös fan, för hon hade visst sålt huset till mamma och pappa då för snart 19 år sen!!
HUR FAN kom hon ihåg mitt namn....?? Jag var 4 år gammal när hon såg mig sist.
Alltså, jag blev helt knalllröd i fejset och helt generad. Så jävla paff.
w00t i helsicke..! :D
Men det var ju skitkul!


Ja fan, Ljungby är litet, men Annerstad och Bolmarö är fantamig mindre.



Sen dåva, var våran runda slut, för det kändes som vi fått ihop en bra bibba med enkäter.
Vi fick två peroner som ville ha demo, och 19 pers som är intresserade av att vara gäster på en demo! :D
Jag är så jävla peppad för allting som har med TW att göra nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till knappt. Jag ska våga ge mig ut i Värnamo själv, någon dag ganska omgående, med enkäter. Jonna fick mig att våga, på ett sätt. Och Jessi's duktigheter fick mig också att vilja det.
Och framför allt framgången fick mig att move on with this!

Man ser inte skogen för alla träd.. Men sen ibland blir de ett kalhygge, och då jävlar ser man en hel del!

Jaoo.. Sen körde jag hem Jonna, och åkte till Tommy och kissade.
Sen satt jag där resten av kvällen, vi åt, drack kaffe, och tittade på idol. (Carolina slaktade just dance, VARFÖR? Jag gillade henne.)
Sen körde jag hem hit till min kära familj.
Det regnade inte idag, så jag kunde köra normal hastighet.
Med Pokerface på jävligt hög volym.
Högtalarna har klarat sig, så du kan vara lugn, Lasse.
Däremot är det lite rönnbärs-skit på huven sen vi stod parkerade vid posten... Men de har nog flygit av nu.
SÅ sakta körde jag inte, hem.
svinflunsa?


Godnatt.

Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: