DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Rowsor på "namnsdagen" av Käre Lassemannen.. :)

Kategori:

Efter en del tjatande och pratande och lite gnäll och mycket skratt, så somnade nu Vincent på sin lekmatta.
Lasse kommer hem sen, vid lite över sju.

Jag kom på nu när jag gick på toa, att jag har ju inte ätit nåt idag.. Frukost åt jag. Men sen då...?
Ehum. Jag vet inte vad jag ska äta heller. Det finns rester från korvstroganoffen igår.. får la bli det.
Jahapp, så var det fixat da. :P

Lasse och jag pratade lite förut när han var hemma mellan jobben, jag fick rosor för att det är Love som har namnsdag idag... Jag heter ju inte det men det betyder ju kärlek! <3
Sicken bejb. :D

Vi löste allt med. Skönt att få det ur världen..
Det handlade om barnvakt och att jag är för rädd för o ha nåt sånt. :/
Med hundar och grejer, ja jo mjoooo.. :s
Jaja. Ska ringa sen iallafall.

Har pratat lite med svärfar idag med, och han kommer hit på söndag. Han är inte rädd för nåra sjukdomar, inte! Han kommer hit på egen risk nu, så..


Hehe. Vad är det på TV ikväll?


Storbloggarn själv.. undrar om här kommer bli uppdaterat ofta?   kommer väl mest skriva när nåt fdåligt händer kanske, för det är inte så många som kommer läsa detta.


Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: