DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Rosa Bandetbidrag från mig

Kategori:

Förra året köpte jag ett rosa band. I år köpte jag ett rosa band.
Jag skrev SMS för attt vinna bilen, för 10 kr, som jag inte vann.
Det var en röd bil, som var liten, men ändock halvkombi, tyckte jag det såg ut som. Vetfan vad det var för märke, men dratis bil är bra bil, ey?

Gav iallafall bcf 10 kr. Alltid något.

Spelade fable 2 förut, jag är en tjej, och jag ska gifta mig med en hemmafru. haha.. Fable har ingen homofobi, det gillar vi.
Att de inte har såna fördomar alltså.

Nu vill jag ha Sims 3 med, men kanske nte till x-box.
Shit vad yngre jag blev nu när jag skriver, jäävlar. Rynkorna i ansiktet och på händerna bara försvann, och jag blev en tunn 14 åring med megamycket långt hår.
Shit.

Haha... Nej inte direkt.

Det är ganska roligt att spela X-box, men det dåliga med mig och spel är beroendet.
Jag vill inte bli beroende av spel, så jag får hålla det på en sk vettig nivå.

Ja just det ja, jag skulle ju äta och vattna blommor och nåt mer... diska ja. Just det.

Baii!

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: