DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Oktober är långt.

Kategori:

Oktober är en lång månad, jag har ju hunnit skriva hur mycket som helst, sen jag startade den här bloggen den 1 oktober.
Jag funderar på om man skulle ta och skriva ut allt och spara inför framtida boken Om Mig Själv.

Alla har väl nångång funderat på att göra en sån, och Alla har väl tänkt att det är ingen som läser en självbiografi om någon man inte vet om. En okänd människas memoarer, liksom.

Nej det kanske inte är så jävla intressant. Att svära tyder på dåligt ordförråd, har jag hört. Men jag har ett ganska stort ordförråd tror jag, annars hade jag inte kunnat skriva såhär pass mycket nu, eller hur?

puss.

Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: