DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Nu Hyperventilerar Jag. Punkt. Andas.

Kategori:

(stavkontrollerad text jag just la upp oredigerad på bdb.)

Jag går snart sönder, fick en sån jävla panik-klaustrofobi när vi var på BVC, alla ungar skrek, men inte samtidigt, och då var det ju inte tyst en enda gång. 
Alla mammor pratade i mun med varann, och försökte höra varann över barnaskriken.
Vi var många folk, i litet väntrum.
Jag fick jävla goodbye-jag-orkar-inte-med-detta-känsla.
Jag var så jävla PMS'ig med.


Vincent ska ha uppmärksamhet, Lasse ska pussas och prata med mig, jag måste göra dittan o dattan, för ikväll ska vi på bio så måste skriva en jävla lista till svärmor hur mkt mat Vince ska ha och såååå vidareeee..
Jag får SMS hela jävla tiden, som jag FAN INTE ORKAR med att svara på.

När jag läser detta sen kommer jag säkert skratta men nu jävlar skriver jag så hårt att tangentbordet går sönder snart.
Lasse leker med Vincent nu, så det kommer ljud från bägges skrällor.

JAG BLIR SÅ IRRITERAD!

Den där jävla leksaken han har med, aktivitetstavlan, det är tur att det finns en OFF-knapp på den.
PMS, hejsan.

SMS-inkorgen var full nyss med, och då låter mobilen en gång i minuten för att tala om det för mig, jävla skittelefon.

Nu fick jag nytt SMS. Jeyy.


Hungrig var jag och kaffesugen med, och jag HATAR när folk visslar.
Sånt ska man aldrig tala om, för folk älskar att jävlas, men nu skiter jag i det.
Jag måste förfaaan få skriva av mig.  Jag kokar.

Vaknade av att Lasse väckte mig o sen sjöng han och visslade för Vincent.

Vi ska på bio i Växjö, ska titta på premiären av Zombieland.
Först ska vi till Lekia i stan för o kolla bilbarnstol och beställa eller ev köpa om de har en sån inne kanske.
Den vi har hyrt är nu för liten.

Jag vill inte ha mer mat, jag har en halväten macka!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah tog ett bad nyss bara för att försöka koppla av och Lasse är jättegullig, men jag blir så sur på allt ändå.
Jag vet ju iallafall om att jag inte är sur på nån egentligen på riktigt, men fyfan i helvetes jävlar vad jag är föööörbannad.

Ja alltså Lasse frågade nu om jag vill ha makaroner o köttbullar. Vill inte. Har macka.

Hade jag vart min polare nu hade jag sagt att ta ett djupt andetag och fokusera på nåt roligt.
andas. djup suck. Glass... ORKAR INTE JÄVLA GLASS!

Nej den metoden funkade inte, jag ska inte säga så till mina polares när de får PMS-attack.

Suck i helvetes jävlar.

**

Ja detta skrev jag nyss, med en massa stavfel.
Så nu sitter jag här och andas som fasen, jag svimmar nog i bilen sen.
Jag äter en macka. Långsamt.

Nu somnade Vincent. Aktivitetstavlan tystnade.
Jag kan andas ut. Ta det lugnt.

Kissnödig blev jag med nu. Luggen ramlar ner i ögonen. Nu får vi snart åka om vi ska hinna med Lekia med.
OCH... Där i denna stund kom då stressen tillbaka, och jag exploderar, eller snarare imploderar, snart.

Försöker skriva lugnt och sansat nu, så att jag kan varva ner, och bara skita i allt.
Men, men men...!

Alla måsten. Alla tidpassningar. Allt måste göras, och det måste göras nu.

Baibai.


DONKEN.

Kommentarer

  • Teres säger:

    SHIT ALLTSÅ! Hoppas bion va bra iaf!

    Tur man inte lider av PMS förstår jag! Så nå goda råd har jag inte att komma med... Kram på dig!

    2009-10-23 | 22:19:45
  • sanna säger:

    det var inte bra att du var så arg! kände riktigt ilskan i varenda ord!



    inga bra tips här heller, höhö.



    ha de! :D <3

    2009-10-25 | 17:40:23
    Bloggadress: http://http:/sann4a.blogg.se

Kommentera inlägget här: