DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Nattens målerier är nu klara.

Kategori:

Jag bestämde mig ju då för att måla, och om klockan då råkade vara 1 på natten, så sket jag fullständigt i det. Vill jag måla så ska jag banne mig måla. Jag ska ändå inte upp tidigt imorgon.


Det blev en blå tavla som föreställer vad man vill.
Jag tyckte det började se ut som en blixt och en våg, så jag spann lite vidare på det.
Vad tycker du?

ny blå tavla

Den andra började jag med bakgrunden, sen lät den torka, sen gjorde jag den blå, sen fortsatte jag med att göra lite svarta detaljer. Det skulle bara bli en svart kula i en ram...
Men det blev en PLAY-knapp, och en STOP-knapp.

tavla, ny


Jag blev fruktansvärt nöjd med båda tavlorna.

De tog inte lång tid att göra, och jag fattar inte hur eller varför, men det är oftast de snabba verken, som blir mina bästa.
WTF...

Jag blev helt klart sporrad av att mina tavlor kanske ska hänga i en inredningsbutik i Jönköping, det ska jag inte sticka under stol med...
Fy fan vad härligt det är att både få måla, och skriva av sig.

*pust!*

Det är nästan som "OJ vad bra de blev!"
Hehe..
Konstnären själv är dennes störste kritiker.
Gjorde bra ifrån mig inatt.
När kommer "konstnär 2009"?

Det finns ju för dem som sjunger, dansar, syr kläder, vill bli modeller......
Så, måla tavlor då?

Rösta ut en varje vecka. mwähä.
Hejsan tv4 och kanal 5.
Ny TV idé.


out.


ny blå tavla


DONKEN das Artist.

Kommentarer

  • rumptott säger:

    fan hörre du hehe dom va ju redigt fräsiga =D

    önskar jag hade en målar talang.. men de har jag inte =/

    2009-10-05 | 07:26:45
  • Tessan säger:

    Fasen så fina tavlor=) en annan kan knappt rita streckgubbar hehehe

    och jäklar va du bloggar=) värre än mig snart ju=)

    2009-10-05 | 10:34:52
    Bloggadress: http://tessanjohannisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: