DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Jungfrun ca. 23 aug-22 sept

Kategori:

Johanna skrev till mig att jag skulle måla jungfrun, dvs henes stjärntecken. Det var svårt för jag vetefan hur en "jungfru" ska se ut.. Så jag gjorde två. En kyskhetsbältad klänningbrud, och en sjöjungfru. :P



Här är resultaten iallafall.
Titta och skratta, och njut litegrann.



Meningen är att det ska se ut som klänningen blev uppdragen liksom för att få på bältet, men det ser mest ut bara som brallor, och det är ju lite FAIL över det.
Men men..
Jag testade och försökte, iallafall.

Skor har hon med.

Jag tror jag vet hur jag ska måla så det ser lite mer äkta ut.. Men det får bli annan gång.
Jag ska ju testa göra om Oxen med, Emil ville ha med hornen lutade framåt... Hur man nu gör det, men jag ska testa det med senare.


DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: