DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Drömde i natt om skum kering. :/

Kategori:

Inaii jag drömde..

Jag var på ett ställe, nån slags skola eller kurs eller nåt, i ett gammalt hus.
Där var nån av mina gamla klasskompisar från högstadiet.
Där var också en tant i 45-årsåldern som bara var helt för mycket. Hon var med mig och pratade med mig hela tiden, men vi hade absolut inget gemensamt och jag tyckte bara hon var skitjobbig, och ville inte ha med henne att göra. En jävla klängranka helt enkelt.
Hon skulle kramas när vi skulle hem, och hon försökte pussa mig med med sitt äckliga cerise läppstift.

Det var nåt med folk som skulle hämta och lämna mig heta tiden, min storebrorbror och hans polare Mac skulle hämta mig, men varenda gång hade de med mitt ex i bilen, fastän jag uttryckligen sagt att jag absolut inte vill det.
Det var mörkt ute, och jag klev på hemma i B-ö.
Jag hoppade ju in i bilen ändå för var ju tvungen att komma hem.

Jag kommer inte ihåg så mycket mer, än att kvinnan som var jobbig, klädde sig som en bimbo från -98 eller nåt och var blond med ganska kort hår, som jag har det nu, ungefär.

Hon hade solglasögon som hon letade efter särinne i skolan eller vadeva, och jag hittade dem såklart, och då blev hon ju själaglad på mig.  Jag försökte subtilt bara "lämna över" henne på min gamla skolkompis som var med men hon ville inte det heller, såklart.

Jag skriver mer sen.



DONKEN

ps. finns tydligen ett par stycken andra som kallar sig donken.. :( jag googlade det. finns massa hemsidor typ donken.se, och sånt.
donken.blogg.se var ju upptaget när jags kaffade denna med, så det är nånnnn jevel... :) man kanske skulle kolla in den människan. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: