DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Comedy Fight Club

Kategori:

Har tittat på teve nu en massa, som ni kanske har förstått.
Nu är det nyheternas väder på 4an, är det en morronrock hon har fått på sig?

Jo ja om ungefär en timme kommer Lasse hem.
Shit, nu har jag ätit dåligt idag igen. En muffins, i choklad, ja ni vet den där dåligt sockrade sorten.
En banan.
En tallrik yoggi, en eller tre koppar kaffe och typ, eh..
Åt jag nån mat förut?
Gjorde inte Lasse nåt... Jo makaroner gjorde han ju. Ja det finns i kylskåpet, med köttbullar.

Vincent har ätit potatis-NAN-sörja idag, jag smakade på det och det var gott! blandade i lite aromat också, och det slank ner i munnen på Vince fort som attan. Shit vad gott det var, sa han till mig.
På riktigt.

Har pratat lite med svärmor i telefon med, hon hade redan köpt en julklapp till Vince. :P
Lasse jobbar- men det sa jag kanske.

Jag ska diska sen och vattna blommorna.
Vincent måste bada imorrn, får göra det på morgonen.
eh, hahaa.
Ja, Lasse kan göra det. ^^

På lördag skulle det vara nåt i Klevan och Macco tyckte jag skulle hänga med. Tja, vi får se, men som det ser ut nu så verkar det inte så aktuellt..

Sa jag att jag fick ihop tre personer med kompisar i bihang till på onsdag? Jag ser fram emot det igen nu iallafall, får ringa mamma med kanske och nåra av hennes jobbarkompisar kanske.



Ja jag får väl sätta igång o vattna blommorna och diska upp lite då.
I helgen kanske vi åker till Ljungby,s a jag till svärmor. Hon tyckte det iaf. :P

Baii.

Donken

Kommentarer

  • Terese säger:

    ajabaja på dig ..inte ge aromat till barnet...

    Du vet att barnets njurar inte är färdigutvecklade och de klarar inte av att ta hand om saltet..MEN däremot så får du ge SMÖR i maten och likaså flytande margarin.Och barnet behöver extra fett då det gör av med så pass mycket energi.För aromat innehåller mestadels salt( ca60%) så tänk på det nästa gång och om du inte tror på mig så kolla upp det med din bvc sköterska..MEN när barnet är strax över året så går det bra men INTE i mängder..(nu blir du väl arg på mig för att jag säger ifrån om "saltet" men jag tycker bara att du ska veta.jag reagerade jättestarkt på detta du skrev=( tycker bara så synd om barnet eftersom jag vet att njurarna tar stryk)

    2009-11-03 | 12:01:49
    Bloggadress: http://tessanjohannisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: