DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bilder idag

Kategori:

Lite bilder som jag målat och lägger upp nu, ritat alltså.


en lite tydligare bild av den jag målade inatt.



Kan du se vilka detta är? Utan stomp, bara "skiss".
Tjejen på bilden kommer nog känna igen sig...^^


Stompad, men fortfarande inte klar. Herrns mun är inte riktigt som jag tycker den ska vara..


Där är de färdiga, MEN jag är medveten om att alla glasögonglas är olika stora, likaså allas ögon och så vidare. Men, ingen är perfekt. Svårt att göra jättelikt dessutom, det är ju bara direkt ur huvet, och jag tritade ganska snabbt o sådär med. (försvarar mig!)
Jag vet att glasögonen har lite fel form med.
At least i got the haircuts right.. :P

jag och lasse
snabbskiss..

jag och lasse
KLAR! :P


Donken herself, lagom retuscherad och karikatyriserad till det bättre.

med höjt ögonbryn som sig bör.
Lasse med höjt ögonbryn och munnen blev fan helt rätt.
Ögonen blev för stora, men det dritter jag i. Han blöev iaf OK-bra. :P
Munnen blev ju som sagt perfa.
****

Sådär, nu ska jag nog måla Martin och Illa.. :P haha.

over.
das donk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: