DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

adresser

Kategori:

Nu har jag ordnat alla adresser utom Lasses kusin och hans sambo, för de finns inte med. Får kolla upp det med svärfar sen..

Idag ska vi tvätta. Jag veeet, det är inte söndag men imorn fanns det inget ledigt.
Ska samla ihop alla breven med, ska ju skicka ut gästbrev och dop-tackkort så det blir måånga brever. !

Tvätta om 20 minuter.

Igår var det en unge här som Lasse öppnade för, han sa bus eller godis eller pengar..
Han var INTE utklädd så Lasse skällde ut han o sa att man får inget om man inte är utklädd till nåt.
Haha... Skönt att inte jag öppnade då.
Jag tvingade Lasse att öppna.
Jag ooorkar inte öppna för folk jag inte vet ska komma.
Det är bara tiggare eller annat päck som kommer hit då ju. Förutom tw leveranser ocvh brevbärarn.

Jaha, nu ska Vince ha mat igen. Cioao..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: