DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

"Varför skulle Anders vilja ta livet av Erik?"

Kategori:

De sa så på teve nu.
En replik i en serie alltså, inge annat spännande tyvärr.




På onsdag ska jag ha en hemdemo här, så idag har vi skickat alla brev som ska till folk.
Dopbreven och allt det med.

Blev mååånga många brev. 16 styckna, eller 17.

Gud, vad jag är hungrig nu.
Lasse ska jobba dag nästa vecka, måndag till fredag. Så imorn kommer han hem vid två och tar Vince, så då drar vi till Ullared.

Micke Persbrant på TV nu: "Skicka rapporten till mig, jag behöver lite skithuspapper."
Haha....

Nä om man skulle göra lite popcorn och sånt, typ godis.
Sen ska man väl vika lite tvätt och så, och allt detdär man måste göra om natten om man är mig.

Bai-baiis.


DONKEN

Kommentarer

  • Nååååååånna :D säger:

    åhååhhåååååå :D Frän bild :D:D:D

    2009-11-02 | 00:56:09
  • Ayla säger:

    Jo jag håller med, jag gillade filmen men kan tycka att det va dumt att ändra namn på en del av karraktärerna, som Alex heter Nate? Sen fick man en sån större inblick i Andreas liv i boken, det var mycket mer om henne plus att Lily knapp var med i filmen som i boken.. Miranda var inte heller lika ond eller taskig i filmen & det känns som att så mycket lämnades utanför.. inte heller fick man se Andreas film & Alex eller Nate jobbade inte som lärare.. ja mycket som var annorlunda, det skiljde sig mycket båda var bra på sitt sätt, men jag håller med boken är bättre!



    Kram!

    2009-11-02 | 01:30:40
    Bloggadress: http://aayla.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Vilken otrolig bild! :D Bra jobbat!

    2009-11-02 | 23:19:48
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: