DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ullared

Kategori:



Köpte den här kjolen idag i Ullared.
Även linnet kommer därifrån.

Den är så fiiijn, min kjol.
Ska nog ha den på julafton.

Köpte en massa gardiner, en moppskaftgrej, fler brottarlinnen, kuddfordral till  jul, en julgransmatta i grått, och annat småttgottigt. Mest nöjd är jag såklart över kjolen. Köpte en sjuhelvetes massa bebiskläder också.
De har jag inge bilder på för de slängde jag i tvätten direkt.

Bra dag, med två stollar. En svägerska och en mamma. Jag är jävligt hungrig nu, ska nog göra nåt o äta... Finns ju inge roligt. Får hitt på nåt.

pöss.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: