DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tevetablå, Tradigt nu.

Kategori:

Nu har ryggvärken släppt och jga är gladare. Dricker mer kaffe, och har tagit mig en banan som jag ätit halva..
Är så jävla torr om händerna med så har tagit lotion.
Kaffet smakar köttbullar, från det att jag micrade kbullar igårkväll..

Vince och Shaggy sover.

Har tagit ner lite torra lakan från dörrarna här..

Plastad frotté har vi köpt i Ullared, och det verkar som den läcker nåt lim eller nåt när man har den på tork. Små droppfläckar som runnit ner från den, ser ut typ som träd-kåda.
Kolabrunt.

Gillart inte. Försvinner väl med tiden, men det är lite.. jobbigt.

När jag var i Ullared skulle jag ju verkligen ha Vince-kläder-shoppingspree, men där fanns ju knappt nåt redigt!
Jag blir såååe suue.
Storlek 80 är väl en övergångsstorlek antar jag, efter det så har de ju störrebarn-storlekar.
Idag är det.... öh? på teve.

True blood på ettan klockan 22.
Jordan rättsläkarn på 4an kl 23.40
coupling på 4+ kl 00.10
unga mödrar idag nu snart på femman, 16.30 (de har ju bytt tid, igen! :()

arga snickaren är idag kl 20 på femman med.
Det har jag missat hittills, denna säsongen. Har gjort annat.

klockan 21 är det greys anatomy på femman,
efter det, kl 21.55  är det so you think you can dance.
**
Haha ja se där det är ju en del sköjj på teve ikväll med.
Popcornen är slut, mina polly är också slut.

Får gö nå laps-kojs, vi har ju pulvermos och lök i skafferit, och bacon i frysen.
Smör finns ju på balkongen men det behöver man ikke när man har bacoon.



Jag har Queen-marathon på spotify nu.. :P
Om 7 minuter ska Vince ha käk.
Får fixa det nu.

Baibaiis.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: