DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tavlor i natt igen! Och annat tjafs.

Kategori:

Nu har jag målat nattligt igen, blev tre tavlor denna gången. ska snart lägga upp dem på tavel-bloggen. :P

Vincent har inte spytt knappt idag så det var nog inget, kanske bara blev för mycket förflyttning igår med bil och hit o dit till farfar och mamma och pappa och golvet och famnen på nästa, osv.

Så tessan, nä blev ingen temp, och vi har ingen sån ännu heller, MEN det ska inköpas.

Imorn ska jag ju förihelvete till tandläkarn i stan (LJUNGBY!!!), så jag ska köra lasse till jobbet vid 14, sen drar jag till stan. Ring mig om ni vill träffas.. ^^
Tommy ska vara barnvakt en stund. Medan jag borrar i alla mina tänder i 24 timmar.
Näääh, så illa är det nog inte. max tre hål kanske..? Får sikta förväntningarna högt så blir jag inte ledsen om jag faktiskt har nåt hål.




Så idag har vi skullat tvätta men det blev inget med det, har städat lite i Vince's rum istället. Jag tänkte om han kanske ska börja sova därinne snart. Jag sa det till Lasse men han sa att vi måste ju se när han ställer sig upp själv, för då måste vi ju sänka spjälsängen! Annars blir det aj aj aj...

Så jaao, får väl vänta. Man kan väl iofs sänka den redan men det blir så... fel. På nåt sätt.

Vi ska tvätta på tisdag och då blir det telekonferens också, klockan sju. Det funkade inge vidare idag.
Nu ska jag lägga upp tavlor på tavelbloggen!!

http://DONKENStavlor.blogg.se

baibai..

DONKEN

ps. Firade Lasse idag, fars dag. Han fick Dan Browns nyaste bok, den där limegröna. (mwahaha såklart.) och den där turkos tröjan med en tiger på och everlastmärket. Inte det dyraste märket som finns, alla vet att det köpes i Ullared. MEN tröjan var ju snygg så why not? ds.

pps. hyllan där köpte Lasse till Vince på IKEA, medan jag var ute och "sålde" tavlor i Jkpg. Bra att ha leksaker i! dds.

Ja, han var uppe så här sent. Han börjar 14 imorn. Nattjobbarn.

BAIIIII.

Kommentarer

  • NOESCAPE säger:

    sv: men åååh, TAK DU =)

    2009-11-09 | 18:00:47
    Bloggadress: http://noescape.blogg.se/
  • NOESCAPE säger:

    sv: men åååh, TAK DU =)

    2009-11-09 | 18:00:48
    Bloggadress: http://noescape.blogg.se/
  • Elin-evert säger:

    jag satt precis här och läste och tänkte att det vore skitkul om du jag och Micka kunde träffas nån gång! Måste ju få träffa din lilla plopp också juu:) Men är du intresserad eller, av att försöka få ihop en dag alla tre kan? /elinK

    2009-11-13 | 14:47:55

Kommentera inlägget här: