DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Morgonen och Inredningskurs på distans.

Kategori:

Det fungerade tydligen, jag vaknade klockan nio idag.
Lasse ringde 7 minuter över 9 från jobbet.

Jag gav Vince mat, nya kläder o blöja.
Kokt kaffe md.

(gav jag inte till honom nej, haha fyfan)

dagens outfit är de enda byxorna som sitter som en smäck, dvs ett par tunna jeans av stuprörsmodell, med massa stentvättade streck och lite småhål, som ska vara där. Maccos byxor, och de är jätttesmå.
Passar tillochmed över rumpan utan att hänga, det gör alla andra byxor. hänger i rumpan på mig.
Jajaaa, I-landsproblem. Men det är min min min, blogg.
OK kanske inte I-landsproblem, de är skinny i fattiga länder.

ääh, skitsamma. Back to outfiten. Jag har ett ljusgult linne som går precis ovanför naveln, så det är skitlitet och fyrkantigt typ.
sladdrigt linne. Ovanpå det har jag ett svart nätlinne som varit Emelies.
Ovanpå detta har jag min skitsnygga limegröna långärmade tröja som jag klippt extra urringning på.
Den har jag fått av mor min.

Å så har jag sverige-boxers på mig, som jag köpte på rusta en gång. :P
Killkallingar.


Äter pepparkakor nu och dricker kaffe. Tolvtiden kommer Lasse hem på matlunch.

Sen slutar han vid 4.


Jag har beställt information om en inredningskurs på distans, men det verkar som att jag inte kan gå den. Det stod nåt om att man måste ha fast jobb eller så, i minst tre år tillbaka. Det har jag ju inte direkt. Har aldrig nånsin, haft ett FAST jobb.

Jag får inga dem o fråga vad de menar egentligen....
:P

bai.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: