DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Lappskojs. Mumma.

Kategori:

Så jävla gott. potatismos med stekt lök och bacon i. Tog en bit fläskkött med som var ensammen i frysen och hackade ner och stekte den med.
Har en halv gryta kvar, ca en portion. Antingen får lasse den eller så äter jag upp den också om jag blir hungrig.

Vince tuggar på en mjuk bläckfisk just nu.
Jag tittar på jkpgnytt.

Ska maila Värnamo Nyheter och säga att mina tavlor hänger i Jönköping.. Ska bara kolla upp vad alla ställena hette.
Kanske inte blir nåt, kanske blir nåt. Det får vi se då.

Baibaii.

DONKEN

Kommentarer

  • sanna säger:

    fin bild! :D



    jo det är MYCKET roligare med handskrivet brev. x)



    iaf att få! :D

    2009-11-11 | 20:51:22
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här: