DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Kylskåpet fixas idag

Kategori:

Igår tog jag insomningstabletter, och de funkade ganska bra. Somnade en stund efter jag tagit en till..
Vaknade halv tio idag sen, det är jääävligt tidigt för att vara mig.
Kylskåpsgubbarna var här, de plingade två gånger, sen gick de in med huvudnyckeln. Sen hörde jag att de gick och låste efter sig med.

Då steg jag upp ur sängen och vågade mig på toa,  sen kollade jag kylen. Den var fortfarande varm.... ^^
Men nu ringde de och sa att de kommer strax. De skulle väl bara kolla vad det var som var fel så de kunde hämta rätt verktyg eller nåt.
Det luktar förjävligt, kylskåpet nu.

Ska passa på att torka ur det och diska dörrlådorna med, innan jag sätter in allt igen.
Är ju smidigt. Julstäda sådär. :P

Brukar få sms av tessan på morronen när jag sover, så ser oftast inte dem förrän jag vaknar, eller senare på eftermiddagen. Denna gången var jag vaken när jag fick det! :)

Är rätt skönt att äntligen vara uppe nåtsånär på morgon-tid.
Nu är klockan halv tolv redan.

Hade ont i ryggen i morse igen. :S Lasse petade lite på den o mjukade upp där, och jag fick sträcka på mig osv. Hjälpte lite iallafall.

Baibaiis.


DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: