DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Kläder som Du får ta. Ullared idag!

Kategori:

Idag ska jag och mamma och Elin åka till Ullared!
Barnen ska stanna hemma. Alex med barnvakt, och Vince med Lasse. Han kommer hem vid tvåtiden.
Jobbar ju dag denna veckan, han gör. Lasse.

Ikväll börjar det på femman, klockan åtta. Serien Ullared. Åh åh åh. :P

Ska inte handla för över tvåtusen har jag bestämt mig för. Under tusen klarar jag inte av, det vet jag. Ska ju köpa en ny datormus också.
Kläder till Vince, och nårra brottarlinnen till mig själv, i storlek mycket mindre än vanligt, för det är det enda som kan passa mig.
Just nu iallafall.

Kassen med kläder till bortskänks är överfull. Det är ändå en svart sopsäck..
Är det nån som vbehöver kläder i femtio olika storlekar och stilar och färger, så säg till. Jag vill bara bli av med dem...^^


OKEJ, för utveckla detdär: det är kläder som är för STORA för mig, så sluta o säga att de är för små.
Jag behöver ju mindre kläder, aight?

Nu lyssnar jag på everybody get up, med five! <3
Shit, den är bra.
Gammal.
Älskade den då, och det sitter i än. Spritter till i kroppen när man hör den... :)


Over fo nauuw.



DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: