DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Jävla skitspruta som dödar?

Kategori:

Imorron är det fredagsmys, idol och tjoffsan.
Kanske åka o handla lite med. Dålig timing kanske fredagen efter lön...

lördag är det julmarknad i vmo.
lördag är de svinflunsespruta.

en gubbe med hjälrttransplatat dog på tv4. :(
pga svinsprutan.

PÅ GRUND AV den! :(

Jag blir rädd och vet fan inte hur man ska göra, man dör ju både av o ta den, o av o inte ta den.
Jag stannar hemma i karantän, träffa ingen. :(

Jävla skit, måla in mig i ett hörn sådär.

Nu är jag trött, ska nog lägga mig o läsa lite. Ska bara in i tvätten först. Mig.



Baii..


DONKEN

Kommentarer

  • Terese säger:

    Jag tycker inte att du ska ta sprutan gumman och det säger jag inte för att vara elak utan tvärtom..Det är sååååååå mkt skit i denna sprutan och även för barnen..Därför kommer vi ALDRIG att ta denna jävla spruta som fördärvar mer än gör nytta ska jag tala om för dig..Det gäller att hålla sig hemma bara..Såg du inte listan på biverkningarna på nyheterna igårkväll?den e typ 50 meter lång..så nej ingen spruta för vår del..du blir MER sjuk av själva sprutan än av själva influensan.OCH företaget som tillverkar vaccinet vet inte att det finns biverkningar.Kolla först upp vad det är du tar..och för vincents skull..

    2009-11-27 | 11:52:04
    Bloggadress: http://tessanjohannisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: