DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

HålliGÅNG!

Kategori:

Ska på studiebesök på två olika dagis som ligger närmst här, nästa vecka.
Jag, Lasse och Vince.

Julpyssel:

Kolla Shaggys ögon... Läski!
Emelie gjorde en pinne med band på,  som hon lekte med Shaggy med. Han gillart!
På bilden ser det ut som att det går en stråle mellan hans ögon, och pinnen. Också läski.
Kanske är bara jag som ser det dock..

Imorn blire spelkväll här, och på dagen ska jag stryka gardiner större delen av dagen. Har haft tvättdag idag så har hänt upp överallt, lägenheten blev liten och dörrarna tog slut, gardiner är storaaa....


Imorn kommer en TW leverans med, och ett tv-spel som Lasse skickat efter.
Sandy kanske kommer också. :D
Sheeetalängesen jag träffade henne.



I fredags såg jag ut så här, hittade ett par röda benvärmare som Macco gett mig. Hittade ett par svarta leggings med döskallar på, som jag fick av mamma på min födelsedag. 1a gången jag hade på mig dem nu, för när jag fick dem var jag ju höggravid.... Och tjock om ben och mage.
Kjolen är ju den jag köpte i Ullared, och den ska jag nog ha på julafton.
"jackan" har jag fått av Sanna i Kiruna.

Och där var den drömmen tydd... benvärmare och jacka. haha. Connection? Tillfällighet? Äh, bara jag själv som fattar ändå....

Gillar't! :)

Ja så imorn är det fullt upp och massor som ska göras. Idag har jag sorterat papper och räkningar. Iallafall det som låg bredvid datorn.
Resten en ANNAN GÅNG.......
På fredag ska jag kanske gö nåt med Mazu. Hon är leeedi. Jag gilla.

Torsdag blir det iaf Växjö. Och mammaträff.
Gah... hehe.
Full rulle, sockerbulle.

Idag satt shaggy och ruvade på fönsterlampan i köket, jag var bara tvungen att fota det...


baii.

DONKEN

Kommentarer

  • J.A säger:

    Jädrans vilken läskig bild på shaggy, det er ut som en stråle... HUA

    2009-11-18 | 07:39:48

Kommentera inlägget här: