DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Gardinerna och det.

Kategori:

Igårkväll efter jag skrev inlägget igår, strök jag tre dukar, som jag placerade ut strategiskt.

Tog lite bilder på dem.
Nu är de inte nåt rosa och rött i samma rum längre..

Bytte omtag i köket med, till prickiga lika-samma-dana som kuddfordralen i soffan har.
Gardinomtag alltså.

Här är tvrummet med nya duken osv.

Oh, ohhh.. förresten!
Jag fick tidningen idag, föräldrar och barn. Höjdpunkt!
Inte läst ut den än. Ska gö de säään.



Duken. Köpte den i Ullared nu sist.


...


Pickia omtag :)


Ers Donken, idag linser i ögona till ära.


Jag fick en kanin idag, för jag har rekryterat Jonna. Hon har en likadan.
Jag har ju en på nyckelknippan för jag fick Jessi på kroken, så jag satte denna i huvjackan.



Tänkte bara säga, att man är fan sötare när man ler. Men mer modellsnygg när man inte ler. Skruvad värld, sura modeller.

THATS ALL.

Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: