DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Gardiner o Paket!

Kategori:

Har strukit och satt upp gardiner i Vince's rum nu. Blev himmlens tjusigt. :)



Så här såg det ut före.



och såhär.
Fint, men inte juligt.



Så här blev det efter! :)
Blev himla nöjd själv. Det passade så bra ihop, kappan och längderna.
Kappan är sen jag va liten, jag har fått den av mamma när jag flyttade. Längderna köpte jag i Ullared, de är likadana som de i TV rummet nu.


Jappapp.
Sen, i december ska stakarna och stjärnorna upp osv julblommor i fönstrena. :)
Iallafall julkrukor...
Vilket jag inte har nåra. Får spana i Ullared men tvivlar på att de har krukor där?



klippte ju luggen med, det blev så här.
Håret blir format sådär av att det varit uppsatt.. Börjar få rätt långt hår nu.
Sen förra året iallafall....



Många många många julklappar blev det som sagt. :D
Överfull ikeapåse.



Inge paket till storebror? nää, inte däri, inte än...
(Shaggy är storebror.)
Min egen har en paket som ligger där i. :)


...och denna bjuder jag på, gott folket, ey! :P

baiii.

DONKEN
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: