DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bakeriet och hårfärgningen i bilder.

Kategori:

Julbaket igår, här kommer nåra bilder.

Jag bakar ginger bread, ljusa pepparkakor med kardemumma, svärmors recept.
Gud, jag måste verkligen sträcka på mig. Inte konstigt jag har ont i ryggen..


Här sitter vi o fikar lussebullar och kaffe och sånt. Löste lite korsord med.

Sen när vi kom hem färgade jag ju håret.

"deep plum"- mörklila i underluggen och underhåret.


Baki.


Sen blonderade jag ju då resten, som blev orange. Resultatet av det finns ju i föregående inlägg..
Ska göra igen, och sen kanske kanske ska jag klippa upp överhåret så det blir litte kortare.

yup.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: