DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

uh? Grove stavas GROW.

Kategori:

CITAT:
Postat av: Ungmamma hatare.

Åthelvete med detta.
Grove up lilla gumman, alla barn med unga föräldrar blir olyckade barn, lycka till med att bli den första mamman med någorlunda normala och bra uppfostrade barn!

Lika gammal som du , och planerar att hålla min ungdom kvar.

 

**

Detta inlägg som kommenterat tvillingmamman, vem FAN skriver sånt. Det sårar ända in i mig.

Om folk inte vill ha barn får de vilja så.
Men inte fan klankar man ner på andra som väljer barnen istället för abort? Kan nog skriva ett långt jävla missnöjt inlägg om denna dumma bajskastaren, men jag ska lägga mig nu.

Blev så jävla förbannad, som ni fattar.

 

bai.

Kommentarer

  • Lass säger:

    De är väl de som är grejen med anonyma kommentarer. enklast är att ta bort dem och få folk att kommentera bakom ett riktigt namn med giltlig registrerad mail & loggat IP.

    2009-12-31 | 08:20:17
    Bloggadress: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: