DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tytt Josse-drömmen.

Kategori:

Har nu tytt drömmen om Josse, och det.
Skrev ner det i mitt block.

I det stora hela, ska jag lägga märke till tecknen som finns.
=ÄTA.

Och så ska jag hoppa ner från mina höga hästar, och inse att alla bara är människor, och alla har inte samma bra förutsättningar som mig.

Resten håller jag i blocket, jag måste inte blotta min hela själ i bloggen. :)

pöss.

DONKEN

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej du! :D här får du första kommentaren av mig på din blogg, kmr nog mer sen x)



    Men JAG vill faktiskt veta mer av vad som stod i ditt block :o berätta sen? (A)

    2009-12-28 | 12:35:19
  • Nina säger:

    Hejsan ! :)



    Har du tröttnat på Amandavardets konstiga video inlägg ? Bra, nu kan du stället se på tjejen som blandar två språk och gissa gärna vilka språk det är. Här www.naaimas.blogg.se



    Kram Nina som tycker att det är en rolig video

    2009-12-28 | 14:15:41

Kommentera inlägget här: