DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Torsdag 3 december

Kategori:

Har gjort de sista julkorten idag, så ska försöka bli av med dem efter helgen. Den sextonde ska de ju vara skickade för att komma fram innan jul.
Imorron ska jag åka till Macco.


Lördag ska vi hem till min mamma, sen ska vi till Sandy på planka. :P
Äta planka alltså. Inte själva plankaN, men maten som är PÅ den.

Inatt drömde jag inte att jag och lasse gifte oss.
Jag blev sur.
Kommer däremot inte ihåg vad det var jag drömde, men det var inget om bröllops shitt.
Det vet jag.
Var sur när jag vaknade, bara pga det.

På söndag ska vi till mormor och morfar, och fira morfars födelsedag som är imorron.
Alla bebisar ska med, det blir fullt hus.

Shit shitt.. :P

Måndag vet jag inte vad som händer, men det är väl tillräckligt mycket i helgen, såatteh... :P

Bai.


ps. Dagens outfit.

DONKEN

Kommentarer

  • Sandy säger:

    Snyggve!

    2009-12-04 | 11:37:12
  • Sandy säger:

    Vi ska ha så roligt så! :)

    Tradig att du inte fick drömma det du ville.

    2009-12-04 | 18:25:58
  • Jessica säger:

    Sv: Okej, hon är ju säkert smålänning - kanske farit är för norrlänskt, men.. jag är ju norrlänsk så x)





    2009-12-04 | 19:02:53
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: