DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Takbyte och Sömnbrist

Kategori:

På måndag ska de byta tak på vårt hus i tre veckor framöver.
Vio måste tav bort allt på balkongen tills de är klara. DVS balkongpyntet ska bort, fram till jul.

Till JUL... Va faaan är de för jävvla sätt. Vår balkong är finast i huset, och då får vi inte ha det där, för de ska lägga nytt tak. Iofs bra med nytt tak..
men de ska hålla på från 07.00-16-30 VARJE dag.


MEN SÖMNEN DÅ?? :/
min alltså.
och Vincents, såklart.

Nääe, nu flyttar jag hem te mamma i 3 vecker, hahahahha...

Närå, det ska nog gå bra.
Måste bara klaga lite... Upprörd, blir jag! ;)

Hare gött.

bai.


DONKEN

Kommentarer

  • tetan säger:

    haha kan ju vara bra med lite tak ju :) men din stackare men de brukar oftast kännas skönare när man gnällt lite tihi :P

    2009-12-11 | 01:34:02
  • rumptott säger:

    hehe ja de e det där som e surt med att bo i lägenhet =/

    2009-12-11 | 07:57:46

Kommentera inlägget här: