DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Surrogatmamma förbjudet i Suecía.

Kategori:

Om det visar sig att det skiter sig nånstans i min kropp, vad gäller att bli gravid med riktiga barn fler gånger (riktiga= de som föds), så vet jag inte vad jag ska göra.
Kollade upp detdär med surrogatmammor, och det är olagligt i sverige.
Fixar man en som vill bära ens barn utomlands, ja då får man inte vårdnaden, som mamma.
Pappan får vårdnaden lättsomplätt, men mamman till barnet, den biologiska mamman som inte föder, får ansöka om närståendeadoption.

ADOPTERA sitt eget barn, alltså.

Vem har hittat på dessa regler?
Säkert nån kostymgubbe i mustasch som tycker att mamman är den som bär ungen och så är det bara, oavsett vems gener ägget har...

Vad i helv..

bai.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: