DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Steg upp i tid for once.

Kategori:

Nu leker han med en "fast telefon" han fick i julklapp av svärmor, den gör låtar om man trycker på knapparna.
Han ligger på mage, han satt nyss. Nu för tiden när han ramlar behöver man inte ta emot han, han tar sjkälv i med armar och händer. Stark gutt.


Idag har jag vaknat vid 9, när jag läste Emelies blogg lät det ungefär som jag skrivit den själv. Satte upp ett mål igår att lägga mig vid 12. La mig kvart över, och läste Liza Marklund till typ 2. Sen orkade jag inte mer, helvete vad långa kapitel hon gör..

Så vaknade vid 9, steg upp halv tio typ. Vince pruttade med munnen, så jag steg upp skrattandes.
Ni vet ju mitt morron mood, så det är ganska ovanligt att jag vaknar skrattandes.....! ^^

pössa.

DONKEN

Kommentarer

  • Emma säger:

    Låter som här 9:30 då startar bilen i spjäl sängen och vaknar inte mamma & pappa då så får man prata och skrika tills dom vaknar ha ha det är eddie på morgonen

    2009-12-30 | 00:40:08
    Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här: