DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Snöeri, Massor av Snöeriande.

Kategori:

Rumptott: Naj, den tröjan är typ som en storlek S i vanliga kvinnokläder. :P

Hello folket!
Inatt drömde jag grejs som jag skrev ner. Skriver in det här sen.
Idag har det snöat, hela daaagen!!



Inge takläggare som vart här. Gissar varför...^^







Det får gärna snöa, men inte när jag ska köra bil osv. den sjuttonde (och ev artonde) och tjugonde får det bara snöfritt.
Jag vill inte dö. :(




Haha, det gick ut en gubbe från soprummet just när jag fotade, så då slutade jag. Han trodde kanske jag va såndär jävla pervo. Ingen blixt så det kanske inte syntes ändå, men iallafall... Haha.




Snö snö, massa med snööö...




En blomma som håller på att vissna, där. :/
Den i ljusgrön kruka.
Får nog slänga den, har försökt rätt länge att liva upp den.
Inge vidare reaultat dock.



Snart äre jul :D
Om 9 dagar.


onsdag eller torsdag ska jag till macco.
Onsdag ska jag på mammaträff kl 13.
söndag ska jag och emelie till växjö på julträffen med tw.
Då ska jag dela ut lite julkort med. :P


Idag bör de jag skickat, kommit fram till folk.
pössa!

Bai.


DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: