DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Snö å Hungrig.

Kategori:

Nu gör Lassi spaggar och K-sås.
Jag är ashungrig.

Åt soppa förut som jag gjorde storkok med för nåra dar sen.
Frös in osv osv.
(det tar jävligt lång tid för fryst soppa i micron att tina.)

Men nu blev jag ju hungrig igen dåva. Åt yoggi kaffe och julmust till frulle..
Seeen frulle.

Snart är det Ullared på 5an, om 40 min ca.
Tja, well, Vince sover nu igen, jag och han badade förut.
Plaskade satan, så Lassi fick skrapa golv.
Hähähäääää... :)
Han har på sig en luvtröja, och ett par muminshorts i strl 86 som är jääääättesmal i midjan.
Är som en 68..

Nu är maten klar.

Bai!

ps. det snöade igårkväll.


Donken

Kommentarer

  • rumptott säger:

    VA?? 86 redan?? =O

    jisses arvid har precis börjat använda 74/80 i byxer =/

    hehe

    2009-12-14 | 20:17:16

Kommentera inlägget här: