DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Shaggy Buze.

Kategori:

Lite fina bilder på Shaggy.


Blomjord, kruka, helig birma, grillkol.
Känns som att nåt inte riktigt passar in här...


"Jag solar. Schas. Platsen är Paxad."


"Hähä, kolla på mig, jag har trollat bort mina ben!"

fast på franska, vilket låter ungefär så här:
"Q-chablööix, chardonnay mjaiouix depardieu bén."

Men han är ju halvfransk och halvskånsk, så på skånska låter det så här:

"Ha ha ha ha ha ha ha ha ha, jao ha trullat bååurt meina bein i Ollareid."


xD



"SNODDE DU MIN GETING!"

franska: "Chabbloritx gatäääng fluxevuxx?!"

skånska: "Ja ska slinga di på men rolleböur, o hutta di te Haparanda, om du har snutt min legsak."


"Jag är en fågelholk, och väntar på att nån ska flytta in."

franska: "Chwippevipp pippi namnam deliciöös."
skånska:"Jeivla fleygfä-fågglafan, kom heid so ja kan äda opp er."


Shaggy har ett rasnamn med, ett fiiiint namn.
Nåt med créme puff. :)
Han ser ut som en maräng, säger Mimmi.
Han ÄR en Créme Puff.


Mwääähä. Ja nu har jag haft det litt sköj.
Katter är roliga.
Speciellt på franska...! xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: