DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Naglarna fixade- och pajade, Klippt Lasses hår.

Kategori:

DAGENS look.



Har varit på Senses idag, och fått proffessionell manikyr, en sk "klassisk" med nagelvård och lite lack på. :)


Blev kanske inga toppenbilder på det, men det glänser så fint iallafall. och de är jämnlånga.
Förstörde en av dem nästan direkt, jag med min vanliga tur.
Jag torkade av bordet med en svamp och cillit bang.
o skrapade bort inbiten barnmat från bordet.
Tja, det var ju bara ren dumhet.
Lite jävla vett i skallen bör man ju ha med nyfixade naglar.
Den klarar nog sig till jul iallafall, gick bara sönder liite..


Jag och Lassi busade litt innan jag klippte honom.



Fick inte ta nån före- och efter bild på honom, men har ju ändå några före-bilder:


Efterbilderna kommer la imorron då kanske.
:P

Baii.



DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: