DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Matlagning osv. :P

Kategori:

Jag gick inte o vilade igår, jag fick annat att göra.
Kommer inte ihåg vad, men jag diskade väl, eller något.

Har fått lite kommentarer om att äta mer, och det börjar gå uppåt nu iallafall. Ätit stor portion med rester. Kött, potatis, nygjord sås, och sallad. Gottigt! Annat jag ätit idag, var en banan, och en mugg yoggi.

Ooops kanske då, ja.. Dags för nåt mer käk nu då. Jag har lagat mat idag, som jag inte åt, för jag väntade på att Lasse skulle komma hem.

Han gjorde inte det, för han skulle äta på McD idag.. Hade jag glömt att han sagt.
Han brukar komma hem en stund på lunchen och äta hemma nämligen, för nu jobbar han supernära vårt hus.

AK har varit här med Emil idag, och hon har samma ätproblem som jag har.. :/
Nej nu ska jga inte sitta hgär och skriva, nu ska jag ÄTA istället.
Hejja mig! xD



Baii sålänge.

DONKEN

Kommentarer

  • Nååååååånna :D säger:

    Dutti annäälii ^^ äta meeeera reeeeageeeraa! ^^ mat är bra för magen, ät minst 3 mål om dagen ;)



    puss i ljumsken ;)

    2009-12-10 | 20:55:24
  • Anonym säger:

    Hejja Hejja Hejja.. :)

    2009-12-10 | 21:53:59
  • Anonym säger:

    ätproblem? =/

    vad nu? tror inte jag har hajjat så mkt redigt ännu här =/ sorry..

    2009-12-10 | 22:06:26

Kommentera inlägget här: