DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Mat å sånt.

Kategori:

Frukost idag halv tolv, filmjölk och banan.
Kaffe och c vitamin sen.
piller.

Vince åt vid 11, jag väckte honom vid 10. :P
Brukar vara han som väcker mig, vid 11.

Sen ska jag göra nån lunch, vetifan vad.
Lasse sa de finns nån kotlett i kylen.

Igår åt jag, för glatta livet. Var så jävla mätt sen. :)
Emelie ska vara lite av min hälsocoach, hon ska med på träffen den 20e.
Lasse sköter resten, men han leker mest diktator. Du Skall Äta, och Du Skall Upp Klockan 7 På Morgonen.

Jajjajajaa.
Han hade kollat upp detdär med ätstörningar och det var för mycket som stämde in, så nu har han blitt skvatt galen.
Tokig, helt vild.
Inte Vince.
LASSE!

Nu säger han Tugga o svälg, ät en älg.
Ja, han har blivit helt tossig, den gubben.

Shaggy är med tokig, han är också lejon, så kanske är nåt fuffens där. Ska fråga Macco om hon också blitt bindgalen idag. ;)



Lasse är hemma på lunch nu, om ni undrar va fan han gör hemma. Han jobbar ju bara nåra meter från huset här.

Ciao.


DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: