DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

LUCIA 2009- 3e Advent

Kategori:

Idag väckte Lassi mig klockan 9, och sa glad lucia.
Han hade en stor fete-kandelaber (ljusstake med 5 ljus i) som var tänd, en kopp kaffe med mjölk, och två lussikatter och massa peppekak.  Allt de på en bricka. Till miiiig...
Gött o vakna på dedärra viset. :D

Hihi... Mömma.
Sen klädde jag på mig en utstyrsel som tydligen var för färgglad tyckte Lassi.
LusseLassi.
Mwääähää.. :P

Så då bytte jag.
Finns bild på det jag hade från början.. :P


Haha, nja, den är väl inte direkt rätt storlek längre, dendär lila klänningen.
Jag hade den på julafton förra året.
Då var jag TJÅÅÅCK...
Är jag ju inte direkt nu. Den klänningen är strl 42....!
Men nääij, Lassi gillade inte att det blev för myclket plotter.
Han har ju rätt, som vanlitt.
Hähä...
(han läser detta, så ego-boost för honom dåva)

Bytte till min grå halterneck-klänning.
Blev himlens fint, satte ett rött band runt magen med istället för glittret.
Det har jag dock inte nån bild på än.

Baiii..

ps. Sen i eftermiddag ska vi till svärfar och baka julgodis.

Glad Lucia på er alla!
Nu ska jag tända tredje ljuset.



DONKEN

Kommentarer

  • rumptott säger:

    hehe vilke problem =P

    sj har jag sprunge runt i ett par trasiga jeans o ett fladdrigt linne =P nu blir de lucia i kyrkan.. ^^

    2009-12-13 | 17:18:21

Kommentera inlägget här: