DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Lassemannet frågor och svar.

Kategori:

Samma som jag la upp på bdb.

Frågor om min Lassi.


1. Hur gammal är han -  Lassi är 26 år gammal, fyller 30 nästa år.

2. Vad kallar du honom - Lassi, Lasseman, Lasseeeeeeeeeeeeeh..

3. Vad har han för ögon färg - Grün, so jävla fina. Avis på honom. Vincent ska få dem med, har jag bestämt.

4. Hur länge har ni kännt varandra - Sen den 5 april -08 (i lite mer än 20 månader nu)

5. Hur länge har ni varit tillsammans -  Sen den 14 april 2008 (om några dagar, 20 månader.)

6. Hur träffades ni -Via helgon.net, och sen på Chaplins pub, Ljungby.

7. Har ni haft sex - WTF? Nä, inte förrän vi gifter oss. (a)

8. Dricker han alkohol -  Helnykterist såklart, det var ju därför vi träffades på en pub..

9. Röker han - Näijsch, vi har för fan barn.

10. Har du vart hemma hos honom - Nä, aldrig...^^ Har tillochmed vart i hans studentlägenhet han hade i Kalmar.

11. Vad gör ni när ni är hos dig - Dricker kaffe, kramas, busar med bebis, äter, lagar mat, städar, glor på teve. Diskuterar vattnets betydelse för sjöfarten.
12.Är han snygg - Den kroppen, den kroppen... *dreggel* Svar Ja.

13. Är han en jävel på att kyssas? - Å en jävel på chääärlek med. <3

14. När pratade du med honom sist - Vid halv ett-tiden, innan han stack igen. Det sista jag sa var hejdå..

15. Har han ätstörningar - Hahaha.. öh? HAN?

16. Har han sexig kropp - *nu dregglas det igen* mumma... jaaaa!

17. Vad lyssnar han på för musik - Määätal! och såntdär annat.

18. Vad är han bra på - Läsa böcker för Vince, Sjunga, spela gitarr, laga mat, Pussas, att vara käääärlekig, att visa tillgivenhet till mig inför folk, att uppmuntra, att trösta mig.

Han är också bra på att städa, jobba, och att ta för sig.

Han är en jävel på det mesta, och han vet om det.

19. Vad gillar han för filmer - Uhm, skräck, komedi och saw-filmerna osv.

20. Vad tycker han bäst om hos dig - Att jag inte förstorar upp allting jämt o ständigt, som jag var rätt duktig på under graviditeten...^^ Antar jag. Hähä.

21. Brukar han ge dig komlimanger - Alltid. :) "Du är bra, Babe."

22. Har du gråtit i hans famn - En eller max 2 ggr. Vill inte lipa. Uscha.

23. Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - Konstigt vore det väl annars.

24. Charmig, blyg eller otrevlig - Blyg är han INTE, men kan vara både charmig och otrevlig. Haha.. När han tycker att det behövs. "Tjocka käringar utan vett ska fan hålla sig hemma"

25. Har han träffat din mamma eller pappa - Yess.. :P

26. Gillar de honom - Japp :D Poppis kille, har jag väl sagt?

27. Vad gillar han för mat - Pasta och Pesto.. Tomat och oregano och shitt. :P

27. Tar han hand om dig - Yes. Min Karl, Min Man.

29. Pratar ni om allt - Ja, men numer mest vardagssaker.. :P Vill jag säga nåt känsligt, så skriver jag det till honom i ett brev. Jag har taldyslexi och lätt till lipen. Så jag skriver.

30. Har ni bråkat någon gång -Ja, graviditeten var som sagt rätt jobbig. Men nu äre bättre än nånsin.

31. Känner du honom väl - Japp.
32. Tycker du om honom - Jag älskar min Lasse. <3 Framgår väl rätt tydligt? Dröm-mannen. Jag HITTADE den!

33. Tycker han om dig -Meh för fan, han älskar mig tillbaka.

34. Bråkar ni ofta - Nej ofta är inte rätt ord. Sällan, snarare.

35. Gör du allt för honom - Beror på vad som menas, men jaoo, gör jag väl. Han gör myyycket åt mig, iaf. :P

36. Kommer ni alltid vara tillsammans? - Jag vill.

Men är rädd för attt lova för mycket, för man VET aldrig vad som händer.

Men jag vill vara med honom resten av livet NU, mer än nåt annat.

Och skaffa ett tiotal fler barn. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: