DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Kvällsbloggar litt.

Kategori:

Vincent har alltså storlek 68-74 just nu, så shortsen är felsydda, eller nåt.

Lasse har somnat i soffan som vanligt, ska väcka honom och baxa in han i sängen sen.
Jag ska kolla i reklambladen som kom idag.

Julkorten är postade, utom de som jag kommer att ge personligen.

Så till typ Kiruna osv, kommer de väl imorron.

Dagens outfit finns inge bild på, för är fan helt ruggig och duschad och sådär, inge smink o duschrufsigt hår osv. näää, blir ingen nu.

Blir om jag om ett par timmar börjar fiddla med kameran...^^
Haha.

Emelie gjorde en min 2009-copygrejsmojs, men sitt egna då, kolla Emlan under mina länkar.
Hon är överst, för jag har ännu ingen på A. :P

Förresten, Emelie, nu när jag har dig på tråden: Antingen hade du och min storebror likadana mussepigg-tröjor, eller så är denna hans. Kollade på bilder på oss som barn.. Och han har den tröjan på sig! :)

(Denna)

Personligen kände jag att det var härligt att liksom gå genom och printa ner vad som var de viktigaste händelserna, 2009.
Det är fan skönt att ha en blogg...

Även om ingen läser, så får man ju det mesta ur det dåååliga systemet, när man sätter ord på tankarna.
Tja, eller så blir det värre, men de inläggen tar man bort. ^^


bai.

DONKEN

Kommentarer

  • rumptott säger:

    eee du måste verkligen va pytteliten du =P om du kan ha en tröja som din lillebror? hade när han va liten? =O

    2009-12-15 | 07:53:47
  • Emlan säger:

    Men jag hade en sådan tröja. och jag e nästan helt säker på att att jag gav den till dig. var e den annars? och de e ju inte precis första tröjan du fått heller xD DU! jag har ett linne du kanske vill ha. påminn mig så tar jag med det på söndag. o påminn mig också om att ta med 100:- till dig.

    2009-12-15 | 16:54:27
    Bloggadress: http://busigaskuttan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: