DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Julefint härra.

Kategori:

Fick en julklapp av chifen som jag hängde upp i gardinstången :D



Har änglaspelet tänt
och alla 4 adventsljusen med. :)



Blev rätt fina bilder,
måste jag få skryta med lite själv.




Ting ting ping tingeling pling, låter det. Mys. Jul snart ju för fasen.

Jobbigt att det är EN endaste dag på året (och då är vi ju ionte ens hemma), resten av tiden med julpyntet är ju bara en väntan på just julafton.
Efter julen känns det bara som överflödigt och onödigt, allt pynt man satt upp.

Såg i ÖB tidningen att de rear ut en massa tomtar och julpapper och etiketter och grejer, från typ 2,50 spänn.
Det kan man nog undvara för lite sånt pryljoxx, inför nästa jul :D

Ska jag köpa.

EMELIEEEE...
följa med dit typ onsdag om det är öppet då?
Vi ska till Svärfar den dagen men Lasse ska jobba hela förmiddagen så om du är ledig och hemma då, så kanske kanske? :P

Där fanns Cillit Bang, den gröna med, för 19 kr.
På CG (citygross) kostar de 45 kr för en, och samma pris för 2pack, men då får man en grön och en orange, så nu har vi en tom grön hemma, och två fulla orange.  (vi har köpt 2pack 2 ggr)

Jag använder den gröna mest. Inte för att den är grön i detta fallet... ;)
Den är mot fett. Köksbordet= den funkar perfa till barnmatsspill.


Jaja, over for denna gang.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: