DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Hjulkorten, Nu är det bara 4 st kvar.

Kategori:

Julkorten ;P


Sådär kunde vissa se ut..




Tv rumsbordet var min tillfälliga verkstad. Kaffe, godis och julmusik från datorn. :D Å så första adventljuset tänt.



Yesyes..



..å vad vare för märke på tågen som körde över detta da...?
Hej åttital och sovit med smink.




Vita kort också, och fick en fralla på order av Lasse. Fralla gott, jag äta. Gott.
Gratis, slapp göra den med.
Palla göra maaat, guyz?
Jaaa det ska bli bättring osv. Men..... Ja jag kan inte skylla på Vince hur länge som helst heller.



Stjärnor och lim och joxx.




Blev änna bra.






med ett snöre som är rosett med till vänster, seeeer du deeet?


over fo nauw.



DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: