DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Folksam Försöker Luras på Mig.

Kategori:

Fick ett brev om nån jävla tilläggsförsäkring.

Jag har kvar min olycksfall-gruppfärsäkring i Folksam, och det är den enda jag har där, för den ingår i Metalls fackavgift.
Livförsäkringar och bilförsäkring har vi i Trygghansa

Så fick jag ett brev och där stod det att från och med dec, får du denna tilläggsförsäkringen, för baaara si å så mkt i månaden.

Jag ba jaha, då slänger jag väl detta då, för jag ska fan inte ha nåt extra mer.

Så läste jag o letade upp massa, och där fanns svarskuvert o allt.
Så stod det att "om du inte vill ha tillägget, så skicka in det till oss i svarstalongen"
Va FAN!
ska jag skicka in, om jag INTE vill ha..  Det ska fan vara tvärtom.
Hade jag bara slängt det, utan att läsa allt, hade jag ju fått den jäveln och mer på nästa faktura.

Jävla idioti.

Ja okej, 19 spänn i månaden har jag väl råd med.
Men onödigt för nåt jag INTE vill ha. Gah.
Jag har fan inte bett om nåt.


Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: