DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Gårdagen Som Var Idol-Fredag

Kategori:

Idag ska vi till Sandy i tjottahejti, fast ändå med civilisation runtom. Hähä... :P

Ska dit vid 14-15-tiden.

Igår hade jag en heeeldag med bästaste Macco.
Åkte ut dit tjugo över tolv, var där fem över halv ett ungefär.

Väl där gick vi ut med grannens hund lite, svinkallt ute för fan. Vi har nu varseljacka båda två, hennes är dock lite mer lysande, för den är nyare, och min är skitig. :P
Jag har gammal bebisspya på ena ärmänden vid handen med.
Ska tvätta den...^^

Det såg nog rätt kul ut när vi gick där i byn. :P
Vagnen är ju svart och limegrön med, så den macthade nästan oss.
Hunden är ju beige så han matchade också, litegrann.
(han skulle hatt reflexväst, så hade de vart tydligare) mwähä. :P


Sen gick vi in i väääärmennnn... Åt lite käk, mycket gott.
Blev Buffé typ...
köttbullar, pommes, trekanter (rösti) och Mc chickenshit. :P

Vincent fick biff stroganoff på burk från Nestlé.
Gick bra, han åt hela burken. Han satt i Maccos knä, med handduk i brist på barnstol därute... :P
De ska ha vår som vi har här nu, så vi slipper de bekymret sen, själva ska vi köpa ny från Ikea.

Vi pysslade lite, dvs Macco satte i mossa och ljus, och jag tittade på och skrattade och fnissade massa.
Hon sa den var ful osv. Jag tyckte det var roande. :P

Sen kom Patrik hem, efter en låång jobbig dag på sitt arbete. Vincent muntrade upp honom lite, o så. :)

Sen tjötade vi lite till, om nyår och när de är lediga nästa gång, och när jag ska få träffa M nästa gång o byta klappar, osv... :P ska nog dit den 17e eller nå sånt.

Sen åkte vi hem, jag och Vince, bakom Macco Patrik och Dex.
Jag såg på bensinmätarn, när jag körde ut från parkeringen, att den var på låååg nivå.
Trodde bara jag skulle behöva köra lite, så mätarn vaknade till lite, men när jag kommit ut på e4an (EFTER macken) såg jag att näää den gick inte högre än mitt på det RÖDA. Dvs, var det extremt lite bensin kvar i tanken..

Jag höll tummarna som fan, körde jämn hastighet på 100 km/h där det var 110väg, stängde av cd spelaren, och motorbromsade in på Värnamoavfarten.
Jag klarade mig, ända fram till parkeringen. Macco å Patrik hade nog suttit där o väntat kanske 10 minuter när jag kom hem... Lasse tog upp Vince och vagnen och allt, och sen åkte jag med M och P till Citygross.

Där träffade de folk de kände, och han sa att jag och Macco såg lika ut, och altt vi iaf syntes ;)
Vi hade ju varseljacke-gäng, vi två. Mwähä.

Shoppade loss ordentligt, köpte massa julgrejer och skit.
Jag sa det, att det är farligt för dem att handla med mig, jag är ju en släng shopaholic'er.
De handlade mer än de brukar.... Hähä. :P


Jag tog massa godis, två hyacinter och massa juljox, och sånt.

Sen körde de hem mig igen, och jag kikade på idol med massa godis och första adventljuset tänt.
(köpte röda ljus med, för vi hade ju bara förra årets som nu är nerbrunna...:P)

Erik skulle åkt ut, tyckte jag... :/ Nu börjar jag heja mer på Calle än Tove.
Tove sjöng typ.. falskt, på cant get you outta my head.

Men nu när de bara är grabbarna kvar, så ska fan Calle vinna. Dock tror jag fjortisarna som röstar, kommer att fixa Erik som Idol 2009.
Vi får väl se nästa vecka.

Lasse somnade som vanligt efter cirkus Möller, så fick ännu en gång titta på Flashforward själv.

Jag skrev ett mess till Sandy att nu är de flash forward. Sen fick jag en dumfix idé i huvet, och trodde att mitt mess hade hamnat i Tv rutan för högst upp till vänster stod det: STRAX: Flashforward.

Jaaao, jag är riktigt blond ibland. :P

Nu ska vi snart alltså åka till Sandy på mat, så ska bara fixa i ordning Vinces grejer i skötväskan.




Bai folks

från en litt korkad

Donken

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Sv: Det hade vart grymt kul att komma ner i sommar!

    Låter som ett bra erbjudande att sova hos dig! :D

    Om vi nu skulle komma iväg - som vi alla hoppas - så blir det jag, Sanna och Ita :)

    2009-12-05 | 12:57:21
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: