DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

28 December, snart äre nyår.

Kategori:

Idag har jag vaknat vid 4, 9 och 12.

Mellan där, när jag var uppe, har jag matat Vince.
Vid 4 steg Lasse upp dock.
Vince pruttade med munnen, jag låg o asgarvade.
Sen blev han ledsen, han blev väl hungrig..
Han la sig tidigare än vanligt igår, det var väl därför han vaknade så tidigt.
Hela dagen blev ju knas pga det.

Han vaknade vid 9 igen dårå, när Lasse kom hem en stund för att väcka mig.
Så är det när han jobbar lite "som han vill" nåra meter från vårt hus..
Lasse kom alltså hem, för att väcka mig, och Vince.
Vi sov gott gott, bägge två.
Men näääe, här ska vi upp och äta välling.
WTF!
Mitt morronhumör är ju som det är, men är jag inte ens vaken, så är jag sovande. Ju.
Såå, Lasse försööökte väcka mig.
Mission FAILED.


Vince vaknade dock.
*muttermutter mummelmummel jävla fan, mummelmummel.*

Så då efter ett tag, när Lasse gått till jobbet igen, steg jag upp och gav Vince käk.
Han fick ligga breve mig i sängen och jag stirrade på honom när han åt.
Ok, jag tittade. Men de lät roligare med stirr.

Drömde jag om Carola i natt förresten?
Uhm....

Sen somnade både han och jag.
Sen kom Lasse hem igen och skällde lite till, för att vi fortfarande låg å sov.
Bägge två.
Spelar väl fö fan ingen roll att jag sover, om Vince också gör det. Ju.

Jaja... anywhooos.
Steg upp på riktigt när jag fått kaffe med socker och mjölk av Lasse.
Dricker bara bägge och på morrnen.


Tog på mig julklapps-hipsterna jag fick av Lasse.
De var smala i umpan.

Hipsters, trodde jag det.
Halvstring, är närmare sanningen. Minsann o da.
Jag avskyr string, just for the record... Lasse trodde också att det var hipsters.
Hm, jaa.

De är lika smala i grenen fram, som bak.
Som alla brudar vet, så är Hipsters större i rumpan, och mindre där fram, för det är så en flicka ser ut.

Dessa är helt... freaky.
Drar man ner dem i baken så att den smala biten blir bara framåt, så visar man ju halva arschlet.
COIN HUNTER!
Jag har ett långt linne på mig..

Jaja. Nog om konstiga underbraxxes.

Steg upp sen då som sagt, och gjorde mat till pojk.
Pasta med broccoli, på byrk.
Han gillade det till en början, men sen blev han gnällig.
Jag gav mjölk till han, och fortsatte, o han gnällde lite till, så jag tog upp han ur stolen och sådär, han behövde bara rapa lite.
Fick resten av mjölken.

Sääään, skrev jag med Josse på msn.
Ska tyda en dröm åt henne sen.
Rimstuga här nu?

Sen kom Lasse hem igen, en bra stund efter 14.
Då hade jag och Vincent lekt en massa, han springer omkring i sin gå-stol, och jag ropar massa på honom överallt.
Typ.
Och han kastar iväg leksakerna, och jag ger honom dem igen, och han jagar dem när han sitter i stolen o går omkring.
Han hittade fjärren på TV bordet...
osv.
Rätt skajjsigt! :)
Busigt, om inte annat..

Han fick bada med Lasse nyss. Nu sover han.

Jag är trött.. och seg och irriterad.
Bluöärhh.

Ikväll börjar Medium igen klockan 22 på TV 4+.
Älska!

Skulle ju ut o mellandagsshoppa idag med Emlan eventuellt, men hon har ännu inte hört av sig... Dock oooorkar jag inte det nu ändå.
Så det är chill, Emlis.


Baiii fo denna gang.

DONKEN


Kommentarer

  • Sandy säger:

    Jag mellandagsshoppade lite i gbg nu när vi var där o det var det väääärsta jag varit med om!!! :P

    2009-12-28 | 16:22:01
  • Jessica säger:

    Kul att du saknat mig :D Detsamma! :))



    PÖSSAAA :D

    2009-12-28 | 16:43:56
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: