DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vinci-bus.

Kategori:

Vincent är skitrolig, tycker hans mamma...
Jävvlas och har sig med sin far.
Det är jävligt roligt.

Springer runt och kryper och har sig, och han börjar få upp magen med så snart kryper han på riktigt.
Och jävvlar vad det går :D
Han skriker på sina leksaker. Han klättrar i granen. Jag springer till datorn fram o tillbaka, hämtar honom, flyttar till bättre plats, kollar bakom mig varannan sekund, hämtar honom från annanstans.
Och nu tex så är han vid datorstolen.
Nu underhåller han sig med djur-knapp-trycka-plupp-plopup grejen.
Den fick han av min mamma i julklapp.
Den är från 9 månader, men snart klurar han nog ut det. ;) Snart, snart.

Nu leker han med en orange och cerise hammare som han fick i julklapp.
Och nu leker han med fåret Shaun som darrar när man drar den i svansen, så JÄVLA roligt. Elin sms'ade mig igår o skrev om vi testat att dra det i svansen. Jag testade och han darrade och sådär. Haha!
Skrattade som fan.

Ni hör ju, jag hinner knappt skriva om ena grejen han gör förrän han är på väg till nåt nytt...

Nu är han borta vid katt-tunneln igen.

De snor varandras leksaker, dedär två.
Shaggy snor bollar och nallar och grejer, och Vincent leker med tunneln och annat.
Jävvla vad han bankar i golvet nu.
Vince alltså. Shaggy sover nånstans. Lasse är i tvättstugan.

Baii..

DONKEN

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Han verkar vara en riktigt buse :P

    och söt är han också!! Såg en bild hos Sanna och Ita :) <3

    2009-12-28 | 22:51:32
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: