DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

"Alla mina vänner, och alla som vi känner, och dom som vi inte känner, de gillar vi ändååå.."

Kategori:

Krigge, svar på din kommentar: Jag har blå ögon, och inge linser i på bilden, MEN bilden är redigerad så de blev jääätteblå. :P

Och till Sandy: TACK!
Till alla andra med som skrev att det blev snyggigt.

Sov med smink, och plattat tuperat hår, så har nästan samma frill idag, och sminket ser ut som en utgången bästföredatum- gjädjeflicka. Ungefär.
Inge bilder på det, idag, med andra ord, hahaha..

En bild tagen igår, kan jag däremot bjuda på. ;P


Kisse gillar inte blixt, men ändååå ska han jämt vara hos mig, på mig, runt mig, när jag tar en massa bilder. Social kisse, det gillar vi. Annat än slöfockarna som är kvar hemma hos mamma. :)
De är sociala när matskålen är tom... ;)

Och eftersom bilden är redigerat, och färgmättnaden är hög, så ser håret gulare ut än vad det är, och ögonen ser riktigt blåare ut.

Men jag är fortfarande nöjd med frillen. Jag var rädd att det skulle se SKITKORT ut, men det blev bra, och jag fick illusionen av att ha MER hår istället.
TUMMEN UPP!

Auwiiii....

Tänkte passa på att tacka alla underbara människor som finns i världen med.
En såndär miss sweden-grej, haha.

Nä, men snälla människor som förgyller min vardag.

De flesta ska ju ändå ta åt sig.
Ni är en bra del i mitt liv, och jag gillar't!

Vissa av er har jag inte träffat IRL men ni är värda en uppmuntran ändå, givetvis.

"man kan inte ha kompisar på iiinternettt"

Nä inte riktiga polare, men det hindrar inte de människorna från att vara schyssta, rara och göra mig glad.

SÅ är det.

TACK.



Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: