DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

va?

Kategori:

Jag vet inte vem denna sandra är, men hon föredrar tydligen att vara anonym, jag undrar varför...

Sandra om Garnnylle.:
Du är ful , äcklig ocg töntig. Hur kan du stå ut med dej själv ? Garn i håret ? Väx upp för helvete ! Och Rosa? Emo lr ? Förbannade Flata!


Ja så nu är jag flata också. stackars lasse.

Kommentarer

  • rumptott säger:

    host

    haha de va de mest roligaste jag läst på länge.. snacka om patetisk människa =D

    2010-01-07 | 18:35:38
  • tetan säger:

    oj oj väldans moget av henne en sån där löjlig människa som trolligen såg rött för att hon inte är tillräckligt intiligent till å fixa håret likadant haa,och avundsjukan visade sitt fula nylle. och anonymt oxå ja säger då deee sicken liten fegis gillade ditt tacktal till denna fina människa måster ja säga hehe goooo donken go donken!!!!!!

    2010-01-07 | 21:11:41
  • Frugan säger:

    Söta du, klart att du är flata, du är ju gift med mig...:P Nä skämt och sidor, en patetisk människa som troligen inte har några vänner och mest tycker synd om sig själv, och tar ut allt det hon/han själv troligen är på någon annan... Patetiskt, men du Frugan, du vet om att du är bättre än så, mycket mycket bättre än så! Puss på dig sej...:P

    2010-01-07 | 22:26:19
    Bloggadress: http://frokenklumpeduns.blogg.se/

Kommentera inlägget här: