DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Garnnylle.

Kategori:

Må så vara att det ser dumt ut än så länge. Men det är vinter, och då ska man ha allt i garn.

Vad är det på Tv i kväll?

Sannas nyårskort har inte kommit idag, kanske imorn eller övermorn.
Vårt till dem kom ju upp efter sisådär 2 veckor, så...

(oj, hade jag ätit uppmackan redan? Inge macka kvar där den låg.)
Enda jag ätit idag. Tyvärr.
Ska göra spenat o makkar och firresticks sen tänkte jag. Av resterna till det vi åt för nåra dar sen.

Vafan sätter hon garn i hövvet för...?
Jo för jag saknar mitt långa hår, så lite kan man väl få njuta.

Det blir snyggare sen, nu är det jääättetunnt.
Mähä. Testa kan man ju allti.

Jag hoppas att min fd arbetsgivare ringer, och säger att jag ska jobba nånstans imorron.
Men då får jag bleka hår, eller färga mörkt igen, o sen ta bort garnet.
Se normal ut när man jobbar, ja det måste man.

Pöss.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Du är ful , äcklig ocg töntig. Hur kan du stå ut med dej själv ? Garn i håret ? Väx upp för helvete ! Och Rosa? Emo lr ? Förbannade Flata!

    2010-01-07 | 16:59:04

Kommentera inlägget här: